ponedeljek, 26. april 2010

Essence - Joe + Marbling

Seveda si nisem mogla upreti nadgraditvi mojega Joea. Naredila sem vodni marbling. Ta tehnika je zame kar zahtevna, v bistvu sem se je dolgo časa kar izogibala. Ko sem jo zadnjič delala, sem naredila ogromen nered! Rezultat na nohtih pa mi je bil zelo všeč. Tako, da je ta marbling moj drugi. Res pa je, da vam najprej nisem hotela pokazati teh slik, ampak hej, človek mora včasih narediti kakšno napako, ane? Naj neham z izgovori, tu so slike mojega pacanja:
**********
Of course I couldn't resist upgrading my Joe. So I did a water marble. This tehnique is very chalenging for me, frankly I was trying to avoid it for a long time. Last time I was doing it, I made a hudge mess! I liked the result though. So this marble is my second. I was kind of hesatating with this post. I didn't want to show you my pictures, but hey, a person has to make a mistake every once on a while, right? Enough with the excuses, let me show you my failure:Za nastanek manikure sem uporabila rozastegalaka Orly - It's not me, it's you (katerega sem vam predstavila že tu), ZOYA - Reece, China Glaze - Stella in mojega novega temno vijoličnega holografskega zmešančka. Manikura res ni popolna, vendar se še učim. Vaja dela mojstra! Se strinjate? :D
**********
For the marble I used pink Orly - It's not me, it's you (which I showed you here), ZOYA - Reece, China Glaze - Stella and my new dark purple holographic franken. The manicure isn't perfect but I'm still learning. Practice makes perfect, don't you agree? :D

7 komentarji:

Biba pravi ...

Zelo lepo!

Tinna pravi ...

oo ful mi je všeč ! :)

KONADomania pravi ...

Čudovito ti je uspelo<3

Tiana pravi ...

Biba, Tinna, KONADomania - Hvala vam!! :D

April pravi ...

Great job!

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

I think that is gorgeous. Watermarble looks easy but is hard to get the technique down. I think its a fabulous marble. :) Keep them coming.

Tiana pravi ...

April - Thanks girl! =)

Lacquer Ware - Well, I agree. I'll keep them coming, don't you worry ;)

Objavite komentar