Zadnji, a ne nepomemben iz te kolekcije je Date me! . Je svetle vijolične barve, nekako barve sivke. Za polno prekrivnost sem potrebovala dva nanosa. Mislim, da mi ta še najbolj paše. Kaj pa ve menite?
Ta lak mi je za spremembo še kar všeč, saj je sivkine barve in jaz imam rada kakršne koli vijoličaste lake. Hej, katera pa je vaša najljubša barva? :P
**********
Last but not least from this collection is Date me! . It's a light purple, sort of lavender colour. It took me two coats to get a full coverage. I think this one suits me the most. What do you think?
This one (for a change) I actualy like cause it's lavender and I love all kinds of purple polishes. Hey, what's your favourite colour? :PIzmed vseh mojih lakov je bilo tega najtežje poslikati. Toliko problemov sem imela, ko sem hotela to vijolično barvo realno ujeti v sliko... Upam, da slike niso izpadle čisto čisto nerealno...
**********
This one was so difficult to photograph. I had so many problems catching the purple colour accurately in the photo... Hope my pics aren't too unrealistic...

6 komentarji:

Tassa pravi ...

Lep! <3
Mislim, da si ga kar realno poslikala! :)

Tiana pravi ...

Hvala Tassa! <3

nihrida pravi ...

Tvoje slikce je pa vedno veselje pogledat. =) Meni je tudi všeč ta barva in sem tudi vijolična ljubiteljica. =)

Tiana pravi ...

Nihrida - Me veseli! Res ti hvala :)

ART OF NAIL pravi ...

you're mani is great, i love the color. thanks tiana you always leave a sweet comment on my blog..

Tiana pravi ...

Thank you so much! And you're wellcome =D

Objavite komentar