Preteklo je že kar nekaj časa od moje zadnje objave in je res že skrajni čas za novo :)
Predzadnji lak iz Cute as Hell kolekcije je rozko Not just cute. Torej, lak je svetlejše pastelno roza barve, všeč mi je njegovo ime in nanaša se brez kakršnih koli problemov. Slike so malce slabše, saj so bile posnete v naglici. Upam, da vam bodo všeč. ;)
**********
It's been a while since my last post soo this one was realy a must :) My one before last polish from Cute as Hell collection iz a pinky Not just cute. It's a lighter pastel pink colour, I like its name and it applies without any problems. The photos aren't as I wish they were cause they were taken in a hurry. Hope you'll like them. ;)Mislim, da sem rozkota kar dobro ujela. Barva na slikah je identična barvi laka :P
**********
I think I cought this pinky pretty good. The pictures are quite colour accurate. :P
Zgornja slika je bila slikana pod močno direktno sončno svetlobo. Rada imam sončne dneve. Zadnje čase še posebej, ker je bilo do sedaj naše vreme kar slabo... ;)
**********
The upper picture was taken under strong direct light. I love sunny days like today's wery much. Lately our weather was pretty bad... ;)
Mislim, da bom pozneje še uporabila Konad, saj mislim, da ta lakec kar kriči po njem. Kaj pa ve mislite? ;)
**********
I think I'll use my Konad later cause I think this one realy screams for it. What do you think? ;)

2 komentarji:

Tassa pravi ...

Meni je ta rozko še najmanj všeč od te celotne kolekcije. Se mi zdi, da je v živo še malce bolj močno roza kot na tvojih fotkah (no, vsaj moj na moji koži izpade kar precej močno).
Ja, mislim, da bi pasal konad in že komaj čakam fotko kako ga boš polepšala. :)

Tiana pravi ...

Tassa - no, ja morda je tudi malo svetlejši ker sta na sliki le dva tanjša sloja (saj vidiš, da se mi še zmeraj bele konice malce poznajo)... Pa veliko je tudi odvisno od osvetlitve
:D

Objavite komentar