Pozdravljene še enkrat! Nisem hotela vsega napisati v eni (pre)dolgi objavi, saj imam za vas še slike oranžnega laka Essence - Bad girl. Vse, kar sem povedala v zadnji objavi (torej tu) velja tudi za to objavo. =) Razen to, da je ta krem oranžne barve, seveda. Tu so fotografije:
**********
Hello again! I didn't want to make just one long post. Actually I have some pictures of the orange polish Essence - Bad girl too. Everything what I said in my last post (soo, here) is the same. =) Except that this one is a creamy orange polish, of course. Here are the pictures:Katera rožica se skriva za mojo roko? :) / Do you know the name of the flower that is hidding behing my hand? :)
Nohti pod sončno svetlobo. Ta lak mi je bolj všeč kot pa tisti rumen. Kaj pa ve pravite?
**********
My nails under direct sunlight. I like this polish more than the yellow one. What do you think?Moj muc se je spraševal kaj sem počela sredi našega travnika. A ni srčkan?
**********
My kitty was wondering what I was doing in the middle of our front lawn. Isn't he cute?

6 komentarji:

Tassa pravi ...

Vsi odtenki iz kolekcije Cute as Hell so zadetek v polno. Najboljša sta pa ta dva, ki si ju predstavila. Sama sem zaljubljena v oba. :)
Pa ful dobre fotke delaš...

No, od vseh fotk in vsega mi je pa najbolj všeč muc. <3 Kak srček... :)

Tiana pravi ...

HVALA, Tassa!! Se strinjam, vsi so zadetek v polno. =D
Jap, moj mucek je <3!

nihrida pravi ...

Tale mi je še najmanj všeč...ampak mucek je pa zadetek v polno! =D

Tiana pravi ...

Haha hvala ti<3

KONADomania pravi ...

Iiiii, kak lep mucek! Ti paše tale barva, meni sicer ni preveč všeč, ampak na tebi izgleda super:) pa krasen nanos<3 sledi še konad?? :P

Tiana pravi ...

KONADomania - hvala za kompliment ;) Meni se je zdelo, da je kar kričal po konadu, vendar sem se zamotila z muckom in je bila že noč preden sem sploh prišla nazaj v sobo... Lak pa je bil nanešen zgolj zato, da vam ga predstavim, saj tudi meni barva najbolj ne leži :D Drugače pa ga rada uporablja moja sestra :*

Objavite komentar