Hej! Najprej vam vsem želim vesele Velikonočne praznike! Tisti dodatni ponedeljek mi bo še kako prav prišel :P
Torej, vem, da je v naslovu omenjena Essence Cute as Hell kolekcija že vsem nam stara in dokaj dobro znana, ampak vam jo moram predstaviti še jaz sama. Vse štiri lake sem dobila takoj po izdanju kolekcije, pa jih sploh še nisem preizkusila! *se skrije v sramu*
Skupinska slika:
**********
Hi! First of all I want you to have happy Easter holidays! That extra monday will be very useful to me :P
So, I know that the Essence Cute as Hell collection is very familiar to all of us but I just wanted you to see it one more time. I got all four polishes right after the release but I havent even tried them once! *hides in shame*
Here's a group photo:


Iz leve proti desni: / From left to right:
02 bad girl, 03 not just cute, 04 date me!, 01 naughty but nice

Danes vam bom predstavila le rumenega: Naughty but nice. Torej, je krem pastelno rumene barve brez kakršnega koli shimmra. Pri prvem nanosu na nohtih izgleda katastrofalno, ko pa naneseš še en sloj, pa dosežeš polnoprekrivnost. Na nohtih imam dva sloja, čeprav mi še tanek tretji ne bi škodil. Z nanosom in sušenjem nisem imela težav.
**********
Today I'm going to show you just my yellow one: Naughty but nice. I's a creamy pastel yellow colour without any shimmer. At first coat it looks like a disaster but when you add a second coat you achieve a full coverage. On my nails are two coats but it wouldn't hurt to add a third. I didn't have any problems with drying or applying.

Nisem čisto prepričana, če mi barva laka pristoji. Ne, ne maram je na sebi :(.
**********
I'm not quite sure it the color of this polish suits me. Nope, I don't like it on my nails:(.


Kot vidite na zgornji sliki, se barva nohtov lepo ujema z barvo trobentic!
**********
As you can see in the upper picture, the colour of my nails matches the colour of primroses very well!

Danes je končno pokukal sonček! Lak na direktni sončni svetlobi ne izgleda nič posebnega...
**********
Today I finaly got to picture my nails under direct sunlight! The polish under this intense light doesn't look special to me...

Kateri je vam najljubši iz te kolekcije? Želim vam lep preostanek večera!
**********
Which one is your favourite from this collection? Enjoy the rest of the evening!

4 komentarji:

Tamara pravi ...

Meni je najbolj vsec rozek in potem rumenko.. :)

nihrida pravi ...

Čudovito si ga nanesla! =)

Anček pravi ...

meni je tale najlepši od cele kolekcije <3
pa res obvladaš nanašanje! :)

Tiana pravi ...

Tamara - Glede rozeka še ne vem, ga bom jutri sprobala. V steklenički pa res izgleda luštno<3

Nihrida, Anček - Hvala! Sem se res potrudila glede nanosa ;P Niti ni bilo tako težko :D

Objavite komentar