sreda, 28. april 2010

Color Club - Revvvolution

Lak Color Club - Revvvolution je lušten črn holo. Ima večje holo bleščice kot so tiste, ki so v China Glaze lakih. Zato tudi holografski efekt ni tako intenziven. Je kar sramežljiv. Seveda sem upala, da bo močnejši, ampak ga imam rada ker je drugačen od drugih. Kot sem omenila že prej, izvrstno sodeluje s konadom. Kaj naj še rečem kot to, da si ga oglejte same:
**********
Color Club's Revvvolution is a cute black holo. It has bigger holo glitters than the ones China Glaze has. So the holographic effect isn't that intense. It's quite shy actualy. I sure was hoping for a stronger one but I like it because it's different. Not everything can be perfect. And as I mentioned before, it works great with konad! What more can I say but see for your self:Ja, na začetku sem se malo trudila s fotoaparatom, saj sem v sliko hotela ujeti ves njegov čar... Na žalost v eni sami sliki tega ni bilo mogoče pokazati. Zato sem jih posnela veliko. :D
**********
Yup, at first I was strugling with my camera to capture all his charm in a photo... That's not possible to do in just one picture. So I took many. :D
Končno! Uspela sem narediti sliko, ki je kar podobna tisti, ki sem jo videla tudi s prostim očesom. Mislim pa, da temu laku ne delam pravice, kajti v resnici je še lepši od vseh teh mojih slik. Njegove lepote se ne da ujeti. :P Kaj pa ve mislite?
**********
Finaly! I managed to get on a picture the effect I was able to see with my bare eyes. But I do think that I'm not making justice to this polish cause it's way much prettier in real life than it's on my pictures. His beauty just can't be captured. :P What do you think?

7 komentarji:

Biba pravi ...

Lep, lep! Pa tvoje fotke so ful dobre!

Tiana pravi ...

Hvala Biba! <3

mancina se štima pravi ...

ja res je ful lep lakec in spet hude fotke!! =)

nihrida pravi ...

Se popolnoma strinjam z Bibo in Mancino! =)

Tiana pravi ...

Mancina, Nihrida - Najlepša vama hvala! :**

headtofoot pravi ...

aaw stunning! the only real black holographic nail polish i know actually. Great swatches!

Tiana pravi ...

Headtofoot - Thank you. <3 Yes, me too. :D

Objavite komentar