četrtek, 15. april 2010

China Glaze - Stella (picture heavy)

Danes moje nohte krasi prekrasen lakec znamke China Glaze - Stella. Enostavno ne morem nehati gledati svojih nohtov! V steklenički izgleda lepo, na slikah še boljše, v resničnem življenju pa se ga ne moreš naveličati. No, vsaj jaz se ga ne morem. :P
Gre za bolj vampy odtenek, ki je nekje med barvo fuksije in rdečo barvo. V bistvu je nekako vinsko rdeč. V senčki je rdeč shimmer dokaj sramežljiv, a zasije s polno močjo če nanj posije že najmanjši snop svetlobe. Ker je bil danes zunaj sonček, vam ga bom lahko tudi pokazala v vseh svojih lučeh:
*********
Today there's a drop-dead gorgeous polish China Glaze - Stella on my nails. I simply can not stop stearing at my nails! In the bottle it looks pretty, on my pics even better, in the real life you can't get enough of it. Well, at least I can't. :P It's a vampy shade and it's somewhere between fuchsia and red colour. In fact it reminds me of a deep red wine colour. In the shade the red shimmer is quite shy but it shines with all his beauty when even the smallest ray of the sunligh shines on it. Because the sun is shinning outside I'm able to show you how awesome this shade really is:
Jap, malo sem se igrala s fotoaparatom. Zato je tu toliko fotografij... Enostavno se nisem mogla odločiti katere bi objavila, zato sem objavila kar vse. =D
**********
Yup, I was playing around with my camera. That's why there are so many photos... I just couldn't decide which one to post so I posted them all. =D
Tu je lak v vsej svoji lepoti (zgornja slika). Posnela sem jo pod direktno sončno svetlobo in ta rdeč shimmer je res tako intenziven, kot je na sliki! Všeč mi je. Zelo. Kaj pa vam? =)
**********
Here's the polish in all his glorry (upper pic). This one was taken under direct sunlight and the red shimmer really is that intense as it is on the photo! I like it. I like it a lot. Do you like it? =)

5 komentarji:

mancina se štima pravi ...

waw tale Stella je pa res prečudovita!! in ful mi je fajn ker imaš tolko fotk in lahko lakec res vidiš iz vseh možnih kotov =) super!!

Tiana pravi ...

Popolnoma se strinjam s tabo, Mancina! In tudi meni je Stella krasna =D

Tassa pravi ...

Ja, res je lepa! Sem tudi sama ponosna lastnica te lepotice. :D

KONADomania pravi ...

Krasno! In čudovite slikce, lepo si ujela vse odtenke<3

Tiana pravi ...

Tassa - Me veseli! <3

KONADomania - Hvala, tudi meni se zdi tako! :D

Objavite komentar