torek, 20. april 2010

China Glaze - OMG + a bonus pic :)

Zaljubljena sem v holografske lake. To je dejstvo. Od dneva, ko sem jih prvič videla, nisem mogla nehati razmišljati o vseh tistih bleščicah in shimmru, ki se skriva v čarobnih stekleničkah... Uspelo mi je dobiti šest holografskih lakcev, eden izmed mojih najljubših je China Glaze - OMG. Je srebrn holo. Moram povedati še kaj?
**********
I'm inlove with holographic polishes. That's a fact. From the day I first saw those holos I couldn't stop thinking about all those glitter and shimmer that's hidden inside of magical bottles... I managed to get six of them, one of my favourites is China Glaze - OMG. It's a silver holo. Need I say more?Slika posneta v senčki. Holografski efekt je kljub temu, da je v senci, še kar opazen! Všeč mi je :)
**********
Picture taken in the sadow. The holo effect is still quite visible! I like it :)
Zgornje dve fotografiji in spodnja pa so bile posnete pod direktno sončno svetlobo. Nisem pričakovala tako močnih različnih barv. Mavrice sploh ni težko opaziti ;) Ne morem si predstavljati kako ti nohti žarijo, če imaš na njih holografski lak znamke Nfu-OH (kajti veljajo za najmočnejše holote)! Imate rade takšne vrste lakov? Kater je vaš najljubši?
**********
Upper two photos and the photo below were taken under direct sunlight. I never expected to see so many intense colours. The rainbow is not hard to notice at all ;) I can not imagine how would the nails shine if you have the polish of a brand Nfu-OH on your nails (they are famous for the strongest holos)! Do you like holos? Which one is your favourite?
Glejte kaj sem našla na svojem vrtu :D A niso luštne?
**********
Look at what I found in my garden :D How pretty are they?

6 komentarji:

mancina se štima pravi ...

ja tale OMG je res lep..čeprav je meni IDK lepši ;)
drugače se pa nemorem načudit tvojim ful dobrim fotkam, tole rees razturaš! rošce so pa lušne ful =)

Kvacka pravi ...

Uau, kako krasni nohtki!
Lakec je pa sploh čudovit. Pozdravljena v klubu holo frikic! :D
Priporočam ti še kakšnega od Nfu-Oh. Za dol past! ;)

Tiana pravi ...

Mancina - najlepša ti hvala! Me veseli da tako misliš! :)

Kvacka - hvala za kompliment in za toplo dobrodošlico v klub! ;) Ja, sem že nekajkrat hotela kupiti Nfu-Ohjevčke ampak so se mi nekako izmuznili :S Upam, da bom dobila še kakšno priložnost. :D

Biba pravi ...

Res ti vedno uspe čudovito ujeti vse te odtenke!

nihrida pravi ...

Jaz imam Omg, Worth the Risque, Revvvolution, modrega od Glitter Gal in nekega brez imena. Rada jih imam VSE! =)

Tiana pravi ...

Biba - Hvala ti!! :)

Nihrida - Me veseli! Revvvolution je pa res lepotec. Ravno ga imam na nohtih. :) Tudi jaz imam rada svoje holote =D

Objavite komentar