Pozdravljeni! Nekaj časa nazaj me je prijateljica iz gimnazije prosila, če ji lahko posodim kak lep moder lak za nohte. Seveda sem rekla, da lahko. Ko sem prišla domov, sem odhitela pogledat v svoj kotiček, kjer imam lake, in ugotovila, da nimam nobenega normalnega modrega laka! Imam nekaj cenenih lakov, ki so se mi skoraj popolnoma že posušili v steklenički in pa OPI Saphire. Slednji moji prijateljici ni bil všeč, zato sem ji enega na novo zmešala. Oglejte si, kaj je nastalo (to so njeni nohti):
**********
Hello! A while ago a friend from gimnasium asked me if she could borow a nice blue nail polish from me. Of course I sad OK. When I came home I ran into my bedroom where I keep my polishes and found out, that I have no normal blue polishes at all! I have a few cheap polishes but they are all almost completely dry! and a bottle of OPI Saphire. She didn't like OPI's polish, so I decided that I'm going to make her a nice blue polish out of some polishes I have. Here's what I came up with (these are her nails):

Skupaj sva naredili tudi nekaj nail art-a na sredincu :D Najini nohti skupaj:
**********
We also did some nail art on her middle nail :D Our nails together:

Včeraj sem imela na nohtih rozast kremast lak Orly - It's not me, it's you. Zelo mi je všeč! Res je dobro pigmentiran, zato je skoraj dovolj že en sam nanos. Na nohtih imam dva. Še nekaj slik:
**********
Yesterday I was wearing a pink creme polish Orly - It's not me, it's you. I ike it a lot! It's really pigmented so one coat is almost enough. On my nails are two coats. Here are some more pictures:
Mimogrede, nimam še imena za mojega novega 'zmešančka'... Imate vi kakšno idejo? Sporočite mi. :D
**********
By the way, I don't have a name for my new 'franken' polish yet... Do you have an idea for its name? Please let me know. :D

2 komentarji:

Teya pravi ...

:P

Teiič.

Tiana pravi ...

:P x2

Lepo da si se oglasla in si mal pogledala svoje plave nohte Teiič s piko:D

Objavite komentar