sreda, 17. marec 2010

Orly - It's not me, it's you + Konad

Danes se počutim malce utrujeno, zato bo ta objava kratka. :)
Iz velike črne škatle, ki je bila že čisto prašna in postavljena pod mojo posteljo, sem vzela svojo štampiljko, staro kreditno kartico in plato m57. Vzorček sem odtisnila na svoje nohte z China Glaze - QT holografskim lakom za nohte. Rezultat mi ni preveč všeč, ker sem pričakovala, da bo holo shimmer bolj intenziven, ampak ni. Morda bi mogla narediti to manikuro malo drugače. Najprej bi mogla svoje nohte namazati z lakom QT, nato pa nanje odtisniti vzorec z Orly roza lakom. Tako bi bil holo efekt bolj viden. Kaj pa vi mislite?
**********
Today I'm feeling a bit tired so this post is going to be short. :) From a big dark box which was dusty and was put under my bed I grabed my stamper, an old credit card and a plate m57. I stamped an image on my nails with China glaze - QT holographic nail polish. I don't like the result so much cause I was expecting the holo shimmer to be more intense but it isn't. Maybe I should try to do this manicure a bit different. I should put QT on my nails first and then stamp with this pink Orly over. That way the shimmer would be more visible. What do you think?

Danes je lep sončen dan! Posnela sem še nekaj slik zunaj na direktni sončni svetlobi (2. in 4. slika). :D
**********
Today Is a nice sunny day! I took some pictures outside in direct sunlight (2. and 4. picture). :D
Imejte lep dan še naprej in hvala za obisk! / Have a nice day and thanks for stopping by!
:)

2 komentarji:

KONADomania pravi ...

krasno! ful mi je všeč barva kombinacija<3 ta te holografske lakce pa je pri konadu po mojem najbolj, da uporabiš tak motiv, ki zajema malo več površine, je potem holo efekt bolj izrazit:)

Tiana pravi ...

Hvala! Ja, se strinjam s tabo. :) Bom kdaj probala uporabit tak motiv! Hvala ti za nasvet :D

Objavite komentar