sreda, 10. marec 2010

MY FIRST POST

Pozdravljene in dobrodošle na moj novi blog!

Končno sem tudi jaz začela s pisanjem svojega bloga. Najprej vam naj povem, o čem bom sploh pisala. Glavna tema tega bloga bodo laki za nohte, saj jih imam izjemno rada in mi kaj hitro lahko popestrijo še tako slab dan. S stekleničkami lakov sem tako rekoč odraščala, najraje pa se igram z nail artom in Konadom (za katerega sploh nisem vedela dokler me ni pritegnil na forumu ARS-cosmetica). Najbrž bom pisala tudi o dekorativi in lepila slikice svojih make-upov. Dotaknila se bom tudi fotografiranja narave in prijateljev, ker zelo rada fotografiram. Seveda, pa vam bom tudi pokazala svoje risbe in slike, ki pri meni nastajajo že kar nekaj časa. :)
Svoje prispevke bom prevajala v angleščino in upam, da mi bo to uspelo brez večjih napak... Če pa kakšno zasledite, pa mi lahko brez problema sporočite! :)
Imejte še naprej lep dan!

Tiana
**********

Hello and welcome to my new blog!

I finaly started writing my own blog. First, let me tell you what am I going to write about. The main topic is going to be nail polishes cause I like them very much and they can easily make my day better, no matter how bad my day was until then. I literally grew up with nail polish bottles. I love to play with nail art and Konad (which I just recently discovered at ARS Cosmetica forum). I'll probably write about make-up and post my make-up photos also. I like to take photographs of nature and my friends so you'll be seeing a lot of thoose. Of course I'll also show you my drawings and pictures I made so far. :)

My posts will be originaly written in Slovenian laguge and I'll do my best to translate them in English without any major mistakes. If there are some in a post feel free to correct me and leave a comment below.

Have a nice day!


Tiana

4 komentarji:

susies1955 pravi ...

I just found your blog and I'm a follower now. I looked over your posts and WOW your nails are gorgeous.
The polishes you wear are beautiful. Nice colors and HOW do you get that glass like shine? What top coat do you use?
Great blog.
Susie

Tiana pravi ...

Hi Susie!
I'm glad you like my nails<3 I like those polishes too. Ow, that glass like shine is very easy to get! You just have to wear a top coat and picture your nails from the right angle! Well, I think any clear top coat would be just fine, I use Essie - Good to go! And this one really is dry in a couple of minutes!<3
Thank you for your kind words!
Tiana ;)

susies1955 pravi ...

I've never gotten a shine that like in my photos. LOL. I always use a top coat.
Love your blog,
SUsie

Tiana pravi ...

Well, keep trying ;)
Thanks sweety! <3

Objavite komentar