Danes sem zašla v drogerijo Tuš in nepričakovano odkrila skoraj nedotaknjeno stojalo z novejšo Essence kolekcijo "Be a nail artist"! Seveda sem si morala kupiti nekaj malenkosti:
**********
Today I walked in a Tuš drugstore and unespectedly discovered an almost untouched stand with a newer Essence collection "Be a nail artist"! Of course I had to buy a few things for myself:Naj vam pokažem malo bolj podrobne slike stvari, ki sem jih kupila: / Let me show you some closer pictures of what I bought:
Iz leve proti desni (spodaj pa je še podrobnejša slika laka Louise): / From left to right (below is a detail picture of Louise):
Essence glitter topper - Louise
Essence colour base - Joe
Essence colour base - Thelma
Dva nail art koleščka: / Two nail art wheels:
Essence nail art glitter mix - Style it up!
Essence nail art glitter mix - Check it out!
Kupila pa sem tudi dve platki, ki nosita isto ime: / I also bought two image plates and strangly they're both wearing the same name:
Essence stampy designs - Be creative!
Ker ja danes zelo deževen dan pa sem ga hotela deliti tudi z vami, moje drage bralke, zato prilagam še eno lepo slikico, ki sem jo nedavno tega našla na internetu!
**********
Since today was a very rainy day I wanted to share the rain with you, my dear readers, therefor I have a beautiful picture which I recently found on the internet for you!Res se nikakor ne morem odločiti katera stvarca mi je najbolj všeč... Katera je pa vam najbolj pri srcu iz te kolekcije?
**********
I honestly can not decide what's my favourite thingy... What's your favourite item from this collection?

4 komentarji:

Biba pravi ...

Komaj čakam na kakšne ustvarjalne ideje, izražene na tvojih nohtih ;)

Tiana pravi ...

Hvala, Biba, to boš kmalu dočakala =D

nihrida pravi ...

Joe.... nikakor ne pridem do njega.

Tiana pravi ...

Nihrida - če želiš, ti ga lahko pošljem, meni niti ni tako zelo všeč...<3 Sporoči mi!

Objavite komentar