torek, 23. marec 2010

Color Club - Rule Breaker

Zdravo!

Najprej naj se opravičim, ker že tako dolgo nisem napisala nobene objave. Preprosto nisem imela časa. :( Upam, da se mi kaj takega ne bo več zgodilo...
Včeraj sem si nalakirala svoje nohtke z mojim novim lakom Color Club - Rule Breaker. Je prečudovit modrozelen lak s tono zelenkastega shimmra! Nanaša se enakomerno in je prekriven že v enem samem sloju! Ima shimmery metallic finiš.

Ne vem kako naj ga še opišem... Enostavno čudovit je! Oglejte si ga sami:
**********
Hello!

First of all I want to appologise cause I havent written any posts. I just didn't have the time to do one. :( Hope this will never happen again...
Anyway, yesterday I polished my nails with my new polish called Color Club - Rule Breaker. It's a beautiful blue-green (teal) polish with a ton of greenish shimmer! It aplies quite evenly and the color is very opaqe- I needed just one coat! The finish is a shimmery metallic.
I don't know how to describe it at all... It's simply gorgeous. See for your self:
Na soncu/v senci (zgoraj). / On the sunlight/in the shadow (upper picture).
Ta slika res ni moja najljubša, ker je grda. Samo pokazati sem vam hotela zelen efekt, ki ga lahko vidite, če svetloba prihaja iz pravega kota... :)
**********
This picture really isn't my favourite one cause it's ugly. I just wanted to show you the green affect that you can see if the light comes from the right engle... :) Slikano ob sončnem zahodu. / This picture was taken under the sunset.

Spominja me na morje. Kaj pa vi mislite?
**********
It reminds me of the sea. What do you think?

8 komentarji:

nihrida pravi ...

Ah, ne smeš biti tako stroga do sebe...=) Lakec je pa res čudovit. Škoda da deluje rahlo frosty... Mene spominja na padalce. LOL =) Res!

Tiana pravi ...

:) Hvala! Jap, malo je frosty... Hehehe, na padalce xD :D

gani pravi ...

Prekrasen lakec je tole, spet en več za mojo wl.

Tiana pravi ...

Hvala, gani, jaz sem ga imela že celo večnost na wishlisti pa sem si ga končno privoščila =P

Niki* pravi ...

Thats a gorgeous colour!

Tiana pravi ...

I think so too :P

Selina pravi ...

Wow, you were completely right about how different it looks on your nails to mine. I wonder if it's the light in our respective parts of the world - I've heard many times that visitors to New Zealand describe how our light is very bright and crisp.

Tiana pravi ...

That just might be it cause when I took those photos I thouhgt to myself that my photos were very colour accurate.I think it's pretty under your light and under my light! =D

Objavite komentar